1. CENTRUM POMOCY
W czym możemy Ci pomóc ?
Wybierz interesujący Cię temat:
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE
Czy mogę zgłosić do naprawy sprzęt niezakupiony w sieci x-kom?
Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sieci x-kom. Wyjątkiem są komputery PC, które możemy przyjąć celem płatnej ekspertyzy oraz naprawy. W celu oddania komputera stacjonarnego niezakupionego u nas do płatnej ekspertyzy udaj się do salony stacjonarnego x-kom bądź wypełnij elektroniczny formularz dostępny pod tym adresem – jako rodzaj zgłoszenia wybierz inne i opisz swój problem.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Czy mogę zgłosić do naprawy sprzęt niezakupiony w sieci x-kom?

    Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia

  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

SPRAWDŹ STATUS
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

ZADAJ PYTANIE
Gdzie znaleźć numer seryjny sprzętu i jak wygląda?

Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

POBIERZ INSTRUKCJE I GWARANCJE
Jak zaktualizować system operacyjny do Windows 10?

Aktualizacja systemu operacyjnego do Windows 10 powinna zostać przeprowadzona automatycznie. W przypadku gdy tak się nie dzieje, możesz ją uruchomić samodzielnie dedykowanym oprogramowaniem. Aby to zrobić:

  • Wejdź na stronę producenta oprogramowania: https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10
  • Pobierz narzędzie Media Creation Tool
  • Wybierz Uaktualnij ten komputer teraz i poczekaj na pobranie aktualizacji
  • Po pobraniu aktualizacji postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie

Przed aktualizacją sprawdź czy producent urządzenia przygotował już sterowniki kompatybilne z systemem Windowsem 10.

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

2. PROCES REKLAMACJI

03. KONTAKT