1. CENTRUM POMOCY
W czym możemy Ci pomóc ?
Wybierz interesujący Cię temat:
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
REKLAMACJA DRZWI – SPRAWDŹ JAK i KIEDY JĄ ZGŁOSIĆ?
Reklamacje możemy podzielić na jakościowe, mechaniczne oraz ilościowe. W pierwszym przypadku o wadzie dowiemy się dopiero po rozpakowaniu produktu i sprawdzeniu jego stanu. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych można stwierdzić już na etapie przyjęcia produktu po stanie opakowania w jakim się on znajduje, oczywiście zdarzają się także uszkodzenia pod opakowaniem – niewidoczne przed rozpakowaniem. Zgłoszenia ilościowe stwierdzić jest najłatwiej gdyż po prostu brakuje danego elementu pomimo uwzględnienia go w zamówieniu.
Jak je zgłosić? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia, który znajduje się tutaj: dd-company.pl/serwis
Każdy producent ma swój proces przyjmowania i weryfikacji zgłoszeń. Dlatego całą obsługą po zarejestrowaniu zgłoszenia zajmuje się nasz wykwalifikowany personel
NA CZYM POLEGA AUTORYZOWANY MONTAŻ I JAKIE SĄ JEGO ZALETY? (5LAT GW PORTA)
Autoryzowany montaż to nic innego jak wykonanie usługi instalacji drzwi przez PROFESJONALNĄ firmę, która przeszła szkolenia i zdała egzamin autoryzacyjny. Niby proste lecz niewiele firm posiada autoryzację takich firm jak Porta, Pol-skone, Asilo, Gerda, Delta czy Wikęd. Autoryzacja świadczy o dużym doświadczeniu ekipy wykonującej montaż. Wiem nie od dzisiaj, że montaż drzwi jest znacznie bardziej skomplikowany od złożenia szafki z Ikei 🙂 Zalety? Jest ich wiele!

  1. Gwarancja! Większość producentów zwiększa czas trwania gwarancji, gdy usługę wykonuje autoryzowany montażysta. Dla przykładu Porta daje 5lat gwarancji, Nice także przedłuża gwarancję do 5 lat, a udziela Gerda 3 lata gwarancji gdy produkt zostanie zainstalowany przez autoryzowanego montażystę.
  2. Jakość! Wybierając usługi autoryzowanej ekipy mamy pewność, że jakość pracy jest na naprawdę wysokim poziomie. Monterzy przeszli szereg szkoleń, zdali egzaminy i montują te produkty na co dzień więc klient ma pewność, że usługa zostanie wykonana fachowo i wg wskazań producenta. Także przy ew. reklamacji nie będzie problemu ponieważ produkt montował wyspecjalizowany instalator.
  3. Oszczędności! Za drzwi kupione w pakiecie z montażem zapłacisz znacznie mniej ponieważ można zastosować niższą 8% stawkę VAT zamiast standardowej 23%.
  4. Serwis! Firma zajmująca się profesjonalnie sprzedażą i montażem stolarki oferuje serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny. Kupujemy drzwi na lata więc dobrze by było móc się zwrócić z prośbą o pomoc po okresie gwarancji. U nas porady, instrukcje i pomoc zdalna jest ZAWSZE bezpłatna!
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA i OD CZEGO ZALEŻY?
Nasza oferta sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Standardowa propozycja większości producentów to ponad 400 modeli skrzydeł drzwiowych w blisko 100 kolorach. Każdy klient może wybrać dowolny kolor, model, wzór, rozmiar, wypełnienie, przeszklenie oraz wersję przylgową lub bezprzylgową. Możliwości są praktycznie nieograniczone, a do tego dochodzą nowości typu drzwi ukrytych, składanych czy przesuwnych. Niestety spersonalizowanie drzwi wymaga czasu, a termin produkcji waha się od kilku do kilkunastu tygodni. Każdy producent ma inne terminy i zazwyczaj są one zależne od rodzaju wykończenia ( laminat / lakier / szkło ), do tego terminy często się zmieniają dlatego stworzyliśmy specjalną stronę, gdzie prezentujemy terminy produkcyjne wszystkich producentów z którymi współpracujemy. Warto zauważyć, że produkcja to jedno, a logistyka to drugie więc to każdego terminu należy doliczyć minimum tydzień na dostawę towaru. Terminy można sprawdzić tutaj: dd-company.pl/terminy.
AKUSTYKA DRZWI, OKIEN i PODŁÓG – JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNIE PARAMETRY STOLARKI?
Akustyka jest jedną z najważniejszych cech naszego domu lub mieszkania. Większość produktów zostało przetestowane pod względem wyciszenia i opisane współczynnikiem izolacji akustycznej Rw w decybelach (dB). Naturalnie im wyższy współczynnik Rw tym lepsza izolacja akustyczna. Drzwi wejściowe do mieszkań wybieramy pod kątem dobrego wyciszenia, gdzie przewagę mają produkty z izolacją powyżej 40dB. Dla przykładu ów 40dB to hałas jaki wydaje rozmowa podczas wykładu w auli. Kupując drzwi z wyciszeniem Rw=40dB mamy gwarancję, że wyciszą one rozmowy zarówno w naszym mieszkaniu jak i na klatce. W świetle przepisów w lokalach mieszkalnych hałas nie powinien być większy niż 40dB w dzień i 30dB w nocy.
W przypadku drzwi wewnętrznych większość drzwi nie posiada określonej klasy Rw dlatego warto wybrać skrzydła z pełnym wypełnieniem płytą wiórową lub płytą wiórową otworową, ew. drzwi konstrukcji ramowej (z MDF lub HDF). Dla gabinetów i profesjonalistów każdy producent stworzył drzwi dźwiękoizolacyjne, gdzie określona już jest klasa izolacji akustycznej.
Naturalnie drzwi to nie wszystko. Aby nasze pomieszczenie rzeczywiście było ciche należy użyć odpowiednich mat i podkładów do wyciszenia podłogi czy też ścian oraz zamówić okna z pakietami szybowymi o podniesionej izolacji akustycznej.
KILKA ZASAD KONSERWACJI – CZYLI JAK DBAĆ O PRODUKT ABY DOBRZE NAM SŁUŻYŁ
Większość rzeczy z naszego otoczenia wymaga konserwacji aby służyły nam przez długi czas. Dla przykładu możemy przytoczyć samochód z którego większość z nas korzysta na co dzień. Dobrze wiemy, że w każdym samochodzie musimy wymieniać oleje, filtry, dbać o odpowiednie ciśnienie powietrza w oponach itp. Podobnie jest z drzwiami, oknami, bramami i podłogą. Każdy z produktów konserwuje się wg wskazań producenta, a ogólnie możemy wszystko sprowadzić do podstawowej czynności: czyszczenie i smarowanie. Jeżeli będziemy przestrzegać zasad opisanych w karcie produktu lub instrukcji to mamy pewność, że zakupione produkty nie tylko będą działały dłużej ale także ich funkcjonowanie będzie sprawniejsze, cichsze i wygodniejsze.
REGULACJA DOCISKU DRZWI – CO ZROBIĆ ABY DZIAŁAŁY IDEALNIE
Częstym zgłoszeniem jest ‘awaria’ zamykania się drzwi. Rzadko kto zagląda do instrukcji gdy drzwi przestają działać jak należy i z miejsca wzywa się serwis lub zgłasza regulację. W większości przypadków sprawa jest o wiele prostsza i należy do podstawowych działań konserwacji produktu co jest opisane w instrukcji lub karcie produktu. Zanim zgłosisz awarię sprawdź czy docisk skrzydła jest właściwy, a jak nie to wyreguluj go korzystając z naszej uniwersalnej instrukcji w YouTube: https://youtu.be/W2m65-FIvA8
‘CIEPŁY MONTAŻ’ – NA CZYM ON POLEGA I CZY WARTO?
Aktualnie większości budowanych domów wykonuje się w technologii energooszczędnej, a co za tym idzie dużą uwagę kładzie się na termoizolację domu. Ciepły montaż stolarki to jedna z podstawowych spraw jakie należy rozważyć podczas wyboru okien, drzwi czy też bram. Rozwiązań mamy wiele, a do tych najczęściej wybieranych należy montaż w warstwie ocieplenia lub montaż z użyciem taśm termo. W pierwszym przypadku okna, bramę i drzwi montujemy na specjalnych dystansach ( konsole lub styrodur ) dzięki którym stolarka zamontowana jest bezpośrednio w warstwie ocieplenia czyli elewacji. Jest to najlepsze rozwiązanie pod względem termiki lecz niestety także najdroższe. Drugą, częściej wybieraną opcją jest montaż w otworze ( czyli standardowo z zastosowaniem taśm paroprzepuszczalnych z zewnątrz ) i paroszczelnych ( od wewnątrz ). Ten sposób montażu jest naprawdę skuteczny i ość przystępny cenowo. Taśmy mają za zadanie usunięcie wilgoci z pianki PU, która pełni rolę izolacji termicznej i akustycznej. Rozwiązanie jest dość proste i sprowadza się wyłącznie do bania o to, aby pianka nie zdegradowała się przedwcześnie.
Czy warto? Naszym zdaniem zdecydowanie TAK. Oczywiście każdy dopasowuje sposób montażu według potrzeby i budżetu lecz nawet najtańsza i najbardziej popularna opcja z użyciem taśm przyniesie nam duże zyski energetyczne po upływie kilku lub kilkunastu lat, a przecież dom budujemy zazwyczaj ‘dla pokoleń’.
ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
WYSYŁKA, DOSTAWA, ODBIÓR – SPRAWDŹ NASZE STANDARDY
Zawsze sprawdzamy towar wydając go klientowi czy pakując do wysyłki. Dodatkowa każda paczka czy paleta jest ubezpieczana na czas transportu, a przed jej wydaniem sporządzamy dokładną dokumentację fotograficzną. Drzwi i towary gabarytowe wysyłamy na specjalnie przygotowanych paletach ze stelażem dzięki czemu mamy pewność, że dojedzie on cały do naszego klienta.
W przypadku odbioru osobistego lub dostawy naszym transportem ZAWSZE sprawdzamy towar pod względem ew. wad widocznych i sporządzamy protokół odbioru z dokładnym opisem wydawanego produktu.
Standardem też jest kontakt z klientem przed realizacją dostawy lub przekazanie numeru listu przewozowego co umożliwi sprawdzenie terminu dostawy zamawianego produktu. Naturalnie nasz dział obsługi klienta przez zleceniem wysyłki ustala szczegóły dostawy z kupującym aby był on przygotowany na odbiór zamówienia.
USZKODZENIE TRANSPORTOWE ? GDZIE I JAK MOGĘ JE ZGŁOSIĆ?
Czasami zdarza się, że paczka ulegnie uszkodzeniu w transporcie. Na szczęście każda wysyłka jaką realizujemy jest ubezpieczona na czas transportu. Jedyne co należy zrobić po stwierdzeniu nawet najdrobniejszego uszkodzenia to sporządzenie protokołu szkody. Każdy kurier czy kierowca musi mieć ze sobą taki protokół i należy w nim zaznaczyć dokładnie sposób opakowania zewnętrznego ( zazwyczaj karton, folia, profile styropianowe lub przekładki kartonowe oraz stelaż drewniany ), zaznaczamy także oznakowanie produktu ( w naszym przypadku jest to taśma firmowa z oznaczeniami uwaga szkło + oznaczenia ostrzegawcze w formie naklejek ), w niektórych formularzach należy zaznaczyć także zabezpieczenia wewnętrzne ( czyli styropian, folia, karton, taśma ). Szczególną uwagę należy zwrócić na opis uszkodzenia ( najlepiej samodzielnie go sporządzić ) oraz datę sporządzenia protokołu ( musi być ta sama co odbioru towaru ). Koniecznie należy wykonać zdjęcia towaru przed odpakowaniem jak i po otworzeniu oraz całą dokumentację przesłać do nas na adres reklamacje@dd-company.pl.
JAK ODBIERAĆ ZAKUPIONE PRODUKTY OD KURIERA?
Najczęstszym błędem jest odbiór towaru na zasadzie ‘dobrze będzie’. Otóż przyjmując produkt bez sprawdzenia jego stanu nie możemy uznać od Państwa zgłoszenia ew. uszkodzeń ponieważ potwierdziliście Państwo kurierowi ( podpisując protokół odbioru lub list przewozowy ), że odbieracie towar bez uszkodzeń czyli odpowiedzialność za ew. uszkodzenia spoczywa w tym wypadku wyłącznie na odbierającym.
Co zrobić aby uniknąć problemów z uszkodzonym towarem? Nic innego jak poświęcić 5 minut na sprawdzenie paczki lub palety i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń ( zadrapania, wgniecenia, otwarcie paczki, cokolwiek ) należy zrobić temu zdjęcie i spisać protokół szkody. Jeżeli opakowanie nie nosi uszkodzeń to po podpisaniu protokołu należy otworzyć opakowanie i sprawdzić zawartość (nie rozrywając kartonów tylko go otwierając wg wskazań na opakowaniu). Jest to bardzo ważne ponieważ w przypadku uszkodzenia zawartości wewnątrz ubezpieczyciel czy też producent będą wymagać zdjęć opakowania.
Naprawdę 5 minut w zupełności wystarczy na dokładne sprawdzenie zamawianego produktu i pozwoli uniknąć późniejszych problemów z reklamacją dot. uszkodzeń transportowych.
ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE
JAK ZŁOŻYĆ ZGŁOSZENIE?
  • Zgłoszenia składać można na kilka sposobów.
    W każdym przypadku przygotować musimy:
    1. dowód i datę zakupu
    2. numer zamówienia
    3. opis produktu
    4. opis zgłoszenia
    5. zdjęcia lub film przedstawiający zgłaszaną wadę
  • Zgłoszenia składamy:
    1. poprzez formularz reklamacyjny poniżej
    2. LUB wysyłając wiadomość na reklamacje@dd-company.pl z wypełnionym formularzem. ( formularz w pdf do ściągnięcia pod linkiem )
    3. osobiście lub listownie przesyłając wypełnione zgłoszenie i dostarczając je do siedziby firmy.

REGULAMIN

SPRAWDŹ STATUS
W CELU SPRAWDZENIA STATUSU ZGŁOSZENIA NALEŻY:
  • Wysłać zapytanie w sprawie zgłoszenia na adres reklamacje@dd-company.pl
  • Podając adres mailowy podczas zgłoszenia nasz system automatycznie informuje gdy nastąpi jakakolwiek zmiana. Jest to najwygodniejsze rozwiązanie.
ZADAJ PYTANIE
Masz pytanie dot. reklamacji, serwisu lub wsparcia po-sprzedażowego? Zapraszamy do kontaktu przez poniższy formularz:
[FORMULARZ]
BAZA WIEDZY
Wymiary otworów do montażu drzwi wewnętrznych:
[GRAFIKA]
Wymiary otworów do montażu drzwi wejściowych:
[GRAFIKA]
Podstawy konserwacji drzwi, okien i bram garażowych
  • konserwacja drzwi wejściowych
  • konserwacja okien
  • konserwacja bram garażowych

2. ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

13 + 4 =

03. KONTAKT